دانلودفیلم های2015...دانلودفیلم های2014...دانلودفیلم....2014...فیلم های ترسناک ..اس ام اس عاشقانه...اس ام اس ....تصاویرعاشقانه...تصاویر...اهنگ های2014..اهنگ های جدید..فیلم های 2018-فیلم های 2019-اس ام اس شب یلدا-جملات شب یلدا-تصاویر جالب -تصاویر غمگین-اس ام اس عالی-اس ام اس غمگین-جملات غمگین
تاریخ : پنج شنبه 22 آذر 1397
نویسنده : shayan

چگونه پلاگین های Revit را غیرفعال کنیم؟

 

 
حذف پلاگین های رویت
 

یکی از بزرگترین مشکلاتی که کاربران رویت، در هنگام کار کردن بر روی پروژه های بزرگ دارند کند شدن سرعت کار کردن با رویت می باشد. اینکه سرعت رویت کند می شود می تواند دلایل زیادی داشته باشد که یکی از آنها وجود افزونه ها و پلاگ-این های زیاد بر روی رویت می باشد. ممکن است ما از همه آنها همیشه استفاده نکنیم و یا حتی برخی از آنها را هر چند ماه یکبار استفاده می کنیم. بنابراین وجود افزونه های بی استفاده در رویت می تواند یکی از دلایل کند شدن سرعت رویت باشد.

چگونه پلاگین های Revit را غیرفعال کنیم؟

متاسفانه در داخل خود نرم افزار Revit، ابزاری وجود ندارد که بتوانیم افزونه های نصب شده را مدیریت، فعال و یا غیر فعال کنیم، اما با تکنیک زیر می توانید این مشکل را بدون حذف آن افزونه ها حل کنید و یا در حقیقت آن افزونه یا افزونه های مورد نظر را غیر فعال کنید.

۱- ابتدا نرم افزار رویت را ببندید.

۲-  به مسیر زیر بروید:

C:\ProgramData\Autodesk\Revit\Addins\20XX

نکته : منظور از XX ورژن نصب شده بروی سیستم شما می باشد.

۳- اکنون در پوشه ورژن رویت نصب شده، فایل هایی با فرمت .addin از افزونه های نصب شده موجود است. آنهایی که نیاز ندارید را انتخاب و به صورت موقت از این پوشه Cut و یا جابجا کنید.

نکته : این فایل ها را در پوشه ای خارج از این مسیر Past کنید که بعدها اگر مجدد نیاز داشتید برگردانید در همین پوشه تا آن افزونه ها فعال شود.

۴- رویت را باز کنید و کار را ادامه دهید چون از افزونه هایی که غیر فعال کردید دیگر در رویت خبری نیست.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: معماری , ,
برچسب‌ها: چگونه پلاگین های Revit را غیرفعال کنیم؟ ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید