دانلودفیلم های2015...دانلودفیلم های2014...دانلودفیلم....2014...فیلم های ترسناک ..اس ام اس عاشقانه...اس ام اس ....تصاویرعاشقانه...تصاویر...اهنگ های2014..اهنگ های جدید..فیلم های 2018-فیلم های 2019-اس ام اس شب یلدا-جملات شب یلدا-تصاویر جالب -تصاویر غمگین-اس ام اس عالی-اس ام اس غمگین-جملات غمگین
تاریخ : سه شنبه 20 آذر 1397
نویسنده : shayan
دانلود آموزش شیت بندی با فتوشاپ

دانلود آموزش شیت بندی با فتوشاپ

دانلود آموزش شیت بندی با فتوشاپ

با سلام خدمت معماران عزیز-امروزهم از سری اموزش ها،فایل pdf آموزش شیت بندی با فتوشاپ رو واستون اماده کردم.که امیدوارم مورد پسند معماران عزیز واقع شود و همچنین ما رو از نظرهای سازنده خود بهرمند سازید.ابتدا کمی توضیح در مورد نرم افزار فتوشاپ و در ادامه دانلود را خواهیم داشت.

Photoshop، به معنی کارگاه عکس- یک پردازشگر گرافیکی است که بدست شرکت ادوبی گسترش یافته و برای ایجاد، ترکیب، ویرایش، بازسازی و یا دگرگونی عکس‌ها و نگاره‌ها بکار می‌رود. فتوشاپ برای سیستم‌عامل ویندوز و مکینتاش به‌کار می‌رود. هم‌چنین نگارش‌های گوناگون این نرم‌افزار تا نگارش دهم، در سیستم‌عامل لینوکس نیز با کمک ابزارهای میانه (مانند کراس‌اوور) قابل استفاده‌است.

یکی از اهداف اصلی در طراحی، چاپ طرح کار شده در محیط فتوشاپ است. البته در برخی موارد هم ممکن است هدف از طراحی یک پروژه، نمایش و استفاده آن در یک صفحه اینترنتی یا مونتاژ یک فیلم سینمایی باشد.

بنابراین می‌توان گفت اولین و مهم‌ترین کار یک طراح در شروع کار، پرسش درباره نتیجه طراحی و کاربری آن است؛ زیرا پروسه‌ای که یک اثر برای چاپ طی می‌کند، بسیار متفاوت‌تر از آن است که برای نمایش اثر در صفحه اینترنتی در نظر گرفته مي‌شود. درباره پیش‌نیاز طراحی و مواردی که طراح بايد حین كار و حتی قبل از شروع طراحی به آن دقت كند در شماره‌های گذشته مطالبي ارائه كرده‌ايم. در این شماره در نظر داریم به مواردي درباره چاپ پروژه در فتوشاپ اشاره داشته باشيم، اما پيش از آن به اختصار نكاتي را كه طراح بايد پيش از شروع به كار به آنها دقت كند، برايتان بازگو مي‌كنيم.

اندازه کار

با توجه به این‌که فتوشاپ یک نرم افزار پیکسلی است تنظیم اندازه اولیه پروژه اهميت و ضرورت فراواني دارد؛ زيرا بي‌توجهي به اندازه نهایی پروژه و بزرگ یا کوچک کردن آن پس از اتمام طراحی، ممکن است باعث افت کیفیت پروژه بويژه در تبدیل اندازه کوچک به بزرگ شود.

رزولوشن تصویر

دومین نكته رزولوشن یا تعداد پیکسل‌های موجود در واحد طول پروژه است؛ زيرا تناسب اندازه، حجم و كيفيت پروژه پيكسل‌هاي آن خيلي مهم است. یعنی هرچه رزولوشن تصویر بالاتر باشد، کیفیت تصویر و به دنبال آن حجم پروژه بالاتر خواهد بود. با توجه به نوع خروجی مورد نظر ممکن است ميزان رزولوشن بالا هیچ اثری در کیفیت تصویر ما حین نمایش نداشته باشد؛ زیرا همان‌گونه که قبلا اشاره كردیم برای محیط مانیتور رزولوشن ۷۲ پیکسل و برای چاپ در حد ۳۰۰ پیکسل مطلوب بوده و بیشتر از آن بجز افزایش بیهوده حجم پروژه، اثر محسوسی در کیفیت آن نخواهد داشت.

 

اموزش شیت بندی رایگان

اموزش شیت بندی رایگان

اموزش شیت بندی در فتوشاپ

اموزش شیت بندی در فتوشاپ

 

 

16-30.1

رمز فایل: www.online-architect.ir



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: معماری , ,
برچسب‌ها: X آموزش شیت بندی با فتوشاپ پی دی افX آموزش شیت بندی در فتوشاپX اموزش شیت بندی رایگانX دانلود اموزش شیت بندی رایگانX دانلود رایگان آموزش شیت بندی با فتوشاپX دانلود رایگان آموزش شیت بندی با فتوشاپ pdfX دانلود رایگان آموزش شیت بندی معماریX شیت بندی در فتوشاپX شیت بندی معماریX شیت بندی معماری با فتوشاپ ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید