آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از مجید خراطها به اسم شاید......ازدست ندید
دانلودفیلم های2015...دانلودفیلم های2014...دانلودفیلم....2014...فیلم های ترسناک ..اس ام اس عاشقانه...اس ام اس ....تصاویرعاشقانه...تصاویر...اهنگ های2014..اهنگ های جدید..فیلم های 2018-فیلم های 2019-اس ام اس شب یلدا-جملات شب یلدا-تصاویر جالب -تصاویر غمگین-اس ام اس عالی-اس ام اس غمگین-جملات غمگین
تاریخ : شنبه 23 اسفند 1393
نویسنده : shayan

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از مجید خراطها به اسم شاید

+ متن آهنگ

مجید خراطها آهنگ شاید



فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

چشماتو وا کن، من رو به روتم
هنوزم کل دنیا رو نمی‌دم با تار موتم
حالا که چشمتو بستی به اشکای من عادت کن
یا چشم وا کن دلم خوش شه خودت حالا قضاوت کن
شاید چشماتو وا کردی و دیدی
دروغ بود هرچی که از من شنیدی
کجایی که با این چشمای خیسم
ببینی پشت عکسات می‌نویسم
شاید از بودن من خسته بودی
که تو این عکس چشاتو بسته بودی
تو این عکسم چه بد افتاده بودم
از اونرور از چشات افتاده بودم

چشماتو واکن حالا که هستم
نیستی تو بارون، عکست تو دستم
پاتوق همیشگیمون تا دلم می‌گیره می‌رم
قاب عکست توی دستم عکس تنهایی می‌گیرم
شاید چشماتو وا کردی و دیدی
دروغ بود هرچی که از من شنیدی
کجایی که با این چشمای خیسم
ببینی پشت عکسات می‌نویسم
همون جای قدیمم با چه حالی
من و بارون و عکست جات خالی
می‌ام پیشت گلم حتما به زودی
هوا بارونیه‌ای کاش بودی
شاید از بودن من خسته بودی
که تو این عکس چشاتو بسته بودی



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: اهنگ جدید , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید