آهنگ جدید و بسیار زیبا از سعید تاتائی به اسم عاشقت شدم
دانلودفیلم های2015...دانلودفیلم های2014...دانلودفیلم....2014...فیلم های ترسناک ..اس ام اس عاشقانه...اس ام اس ....تصاویرعاشقانه...تصاویر...اهنگ های2014..اهنگ های جدید..فیلم های 2018-فیلم های 2019-اس ام اس شب یلدا-جملات شب یلدا-تصاویر جالب -تصاویر غمگین-اس ام اس عالی-اس ام اس غمگین-جملات غمگین
تاریخ : یک شنبه 26 بهمن 1393
نویسنده : shayan

آهنگ جدید و بسیار زیبا از سعید تاتائی به اسم عاشقت شدم

+ متن آهنگ

سعید تاتائی آهنگ عاشقت شدم متن آهنگ جدید سعید تاتایی عاشقت شدم



فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید سعید تاتایی عاشقت شدم

وقتی منو میبوسیو

حرفاتو میگی با خودم

من دیگه مطمئن میشم

بدجوری عاشقت شدم

وقتی حواسم پیشته قلبم میلرزه واسه تو

وقتی میخونم از چشمات به سادگی احساستو

من جز تو هیچی نمیخوام تو آرزوهایه منی

دنیارو دارم این روزا وقتی تو دنیایه منی

من جز تو هیچی نمیخوام تو آرزوهایه منی

دنیارو دارم این روزا وقتی تو دنیایه منی

من مطمئنم جز خودم هیچکی تویه دنیات نیست

حتی یک درصد شک به این لحنه خوشه صدات نیست

هر چی میبینم اینروزا عشقه تورو یادم میاره

آخه دیوونه کی مثله من دوست داره

من جز تو هیچی نمیخوام تو آرزوهایه منی

دنیارو دارم این روزا وقتی تو دنیایه منی

من جز تو هیچی نمیخوام تو آرزوهایه منی

دنیارو دارم این روزا وقتی تو دنیایه منی

وقتی منو میبوسیو

حرفاتو میگی با خودم

من دیگه مطمئن میشم

بدجوری عاشقت شدم

وقتی حواسم پیشته قلبم میلرزه واسه تو

وقتی میخونم از چشمات به سادگی احساستو

من جز تو هیچی نمیخوام تو آرزوهایه منی

دنیارو دارم این روزا وقتی تو دنیایه منی

من جز تو هیچی نمیخوام تو آرزوهایه منی

دنیارو دارم این روزا وقتی تو دنیایه منی



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: اهنگ جدید , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید