یک عشق دوست داشتنی...
دانلودفیلم های2015...دانلودفیلم های2014...دانلودفیلم....2014...فیلم های ترسناک ..اس ام اس عاشقانه...اس ام اس ....تصاویرعاشقانه...تصاویر...اهنگ های2014..اهنگ های جدید..فیلم های 2018-فیلم های 2019-اس ام اس شب یلدا-جملات شب یلدا-تصاویر جالب -تصاویر غمگین-اس ام اس عالی-اس ام اس غمگین-جملات غمگین
تاریخ : شنبه 15 شهريور 1393
نویسنده : shayan

 

 

 

 

 

دوست داشتنی ترین رابطه ها ،


رابطه هایی دو طرفه اند ...!


یعنی هر دو میکوشند برای ادامه دار شدنش ...!


هر دو خطر می کنند ...!


هر دو وقت می گذارند ...!


هزینه می کنند ...! هر دو برای یک لحظه بیشتر،در کنار هم بودن با زمان هم میجنگند ...! 

 

 

 

روي تکه اي از بدنم براي او مي نويسم که هميشه و همه جا با او باشم تا او شاد باشد.

همان کسی که تنها عشق زندگي من است تا زماني که قلبم از کار بايستد... !

 

 

 

בوωــتـــت בارم ...

تحمــل ڪرבن قشنگـــہ

اگـه قرار بـــاشـہ یـہ روزی بــــہ تـــو برسم

انتظــار آωــونـــــہ

اگـر قرار بـــاشـــہ בوباره تــو رو ببینم...

 

 

 

בر آغـشـمـ ڪ مے گیــرے 

آלּـقــــבر آرآمـ مے شـمـ 

ڪ  فـرآمـش مے ڪלּـمـ

                                                      بـآیـב نفس بڪشمـ ...

 

 

 

در افكــــــارم بارهـــــا تورا صدا مي زنم تورا فرياد مي زنم 

كه با مــــن باشي و در كنــــارهم، 

تا تمام صورتت را بوســـــــــــــه باران كنم،

 

اي عشـــــــــــــق من،اي همه ي وجــــــودم 

 

بـــــــي تو خواهم مُرد 

پــــس با من باش تا در كـــنار هم خوش باشيم ،

اي عشــــــق من اين را مي نويسم با همه ي عشقي كه به تــــو دارم 

اين حـــــرف ها را برايت گفتم تا بداني! 

كـــــه

" آخــــرين و همـــه كَسَــــم تـــو هستي" 

و براي تو هستم.



 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: گلچین جملات عاشقانه , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید